امیر مسعود به نام تو شدی عشقم | To Shodi Eshgham

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

امیر مسعود به نام تو شدی عشقم | To Shodi Eshgham

توسط: HD| در: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:امیر مسعود به نام تو شدی عشقم | To Shodi Eshgham, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ امیر مسعود به نام تو شدی عشقم با 4 کیفیت | جدید + تکست

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD


 

تو شدی عشقم

عاشق دیدن چشماتم، تا آخر دنیا باهاتم
دیوونه ی تو شدم انگار، منو تو قلبت نگهدار
دل به تو بستم این روزا، این احساس دست خودم نیست
دوست داشتنمو باور کن، علاقم به تو که کم نیست
من دیگه اونقده عاشقت شدم، دوست دارم که بشی مال خودم
عشقمی از پیش تو نه نمیرم، نه تو بیا یا بیا یا میمیرم
تویی که تنها آرزومی، خوشحالم وقتی روبرومی
غصه ها دور میشن از ما، نمیخوام باشم از تو جدا
بین ما فاصله نمیاد، مثل من تو رو هیچکس نمیخواد
جز تو نمیاد هیچکی به چشمم، تو شدی عشقم تو شدی عشقم
من دیگه اونقده عاشقت شدم، دوست دارم که بشی مال خودم
عشقمی از پیش تو نه نمیرم، نه تو بیا یا بیا یا میمیرم
من دیگه اونقده عاشقت شدم، دوست دارم که بشی مال خودم
عشقمی از پیش تو نه نمیرم، نه تو بیا یا بیا یا میمیرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|